Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 ianuarie 2014

Opriți pământul să cobor...


Opriți pământul să cobor,
Că-s obosit de îmbulzeală.
Opriți pământul, vreau să zbor,
De pe-o planetă, practic goală.

Opriți pământul să cobor,
În jur păcatul ne strivește.
Nu cred că-aici eu vreau să mor
O altă lume ademenește.

Avem însoţitor aici,
Sau un șofer de rută lungă?
Îl căutăm prin bazilici
La întrebări să ne răspundă.

De unde ruta a început
Și unde-i stația finală?
De ce mă simt un arnăut,
Un mercenar de oști regală.

Sunt gata să cobor oricând,
Indiferent unde-i popasul.
Dacă cobor, vă las luptând,
Oricum nu se aude Glasul.

A celui ce ne-a făurit
Și ne-a sortit la cale lungă.
Opriți pământul găurit
Căci nu știu unde-ar să ajungă...

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere