Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Temniţa...



Cine oare a gândit pe a mea planetă?
Închisoare a zidit, a cui e vendetă?
Cine e judecătorul, care ne proclamă
Şi ne schimbă viitorul, ne dă peste vamă.

Unii judecaţi ajung pe o zi sau două,
Trebuie să înţeleg, că au soartă nouă.
Alţi sunt întemniţaţi, pentr-o viaţă lungă,
Pentru ce sunt acuzaţi şi de ce-i alungă?

Care crim-am săvârşit, într-o altă viaţă?
C-am ajuns să fiu silit să am altă faţă.
De ce tac judecătorii, unde-i hotărârea
Vre-au să văd acuzatorii nu doar bănuirea.

La ce termen sunt sortit, exilat pe Terra,
Sau avem un asfinţit ca cel din Gamora.
Am să sper că-s judecat pe ani buni, pe viaţă,
Ca să-mi pot reeduca, alţi copii din faşă.

Când sorocul mi-a veni şi voi fi condus de îngeri,
Să sperăm că nu voi face de la lege noi abateri
Am să ieş din închisoare cu cei dragi alături
Şi voi fi la libertate poate mii de veacuri...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu