Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 ianuarie 2012

Dorul de Moldova a unui copil...



Numai la pici inima-i curată,
Deaceea vreau să spun ce-mi zice fata:
- Eu îmi iubesc, tare moldovioara,
 Dar nu doresc, să fiu în ea mioara.

Cînd eşti acasă, nu-i amar pelinul,
Cînd eşti acasă, altfel miroase fînul,
Pînea acasă este cea mai bună,
Şi cea mai rece e apa din fîntînă.

Eu am să rup, lanţurile toate,
Am să deschid, uşile-ncuiate,
Am să aduc pe toţi părinţii acasă,
Că doar Moldova e cea mai frumoasă.

N-am să dau voie, să fie vîndută,
N-am să permit, să fie dispărută,
N-am să accept, Moldova să nu fie,
Căci ea e ţara mea şi este încă vie.

Eu o iubesc aşa cum ea şi este,
Singură, tăiată, pierdută fără veste,
De o părăsim şi noi, pe ea are s-o doară,
Şi vreau ca toţi a mei, urmaşi aici să moară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu