Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 ianuarie 2012

Trece timpul...



Unicul lucru ce-l regret şi ştiu,
Că n-are preţ,
Este timpul ce trece pe lingă noi,
Ca un călăreţ,
Mai ieri eram un prunc,
Astăzi sunt cărunt,
Am fost cîndva voinic,
Astăzi un pitic.

Am ajuns să iau în piept aer,
Ce nu-mi ajunge,
Privesc în jur şi am o pică,
Care mă distruge,
Orice zi ce trece,
Nu are asemănare,
Şi nu o poţi opri,
Să faci o amînare…

Orice clipă trăită aici,
N-are să se repete,
Căci pe pămînt oricine,
E doar un oaspete.
Şi aştepţi să vină ora,
Să spui “Rămneţi cu bine”,
Nimic nu îţi rămîne,
Nimic nu-ţi aparţine.

Trece timpul,
Şi-i preţios atunci,
Cînd înţelegi că el,
Este cel mai scump,
Ai vrea să te dezici
Şi totul să arunci,
Că timp tu nu mai ai,
Şi viaţa ta s-a dus…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu